mia-

Direktlänk till inlägg 15 februari 2013

Sova på soffan

Av Mia - 15 februari 2013 06:17

OOOOj vilken ång dag det blev igår. Hade en lugn morgon hemma. Sedan åkte vi till landet. Träffade hovslagaren så Sweet shoppade nya skor.

Sedan hjälpte jag Elise med att få igång dator och nät i huset. Sedan fick hon slappa där.

Själv pysslade jag i stallet. Kul att försöka få lite ordning. Mina hyresvärdar är pedantiska med stallet. UNDERBART!  det sopas x flera dagligen. var sak har sin plats. Inga saker på golvet m.m

Även om det är en byggarbetsplats fortfarande så är det bra mycket bättre ordning är i många andra stall jag har besökt genom åren.

Sweet var stel i går. Hon har ju inte jobbat på ett tag. Elise jobbade henne i går kväll innan vi åkte hem. De jobbade helt fantastiskt tillsammans. Såg ut att njuta av att få vara tillsammans igen. Sedan blev de linement och lindning och täcke på inatt.

Ska ut nu på morgonen och kolla av henne lite.

Funderar på att longera henne innan ihopsläppet. Men vi får se vad det blir när man väl är där. Nu på morgonen måste jag packa. Har inte packat ett dugg. Ska ju bara bo på landet en vecka.... haha

jaja ska ta tag i det efter frukost. Även katten ska få följa med idag. Blir nog skönt att ha henne inatt. Råttor, råttor!!!!

Ja städningen av huset gick inte så bra igår.... varmvattenberedaren var ju inte på!!!! suck... men nu är den igång. Ska bara hitta uttaget till kylen också så den kommer igång. Sedan ska det städas och fixas.

Kaffe och varmcholkad finns tilgängligt om någon blir sugen ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 7 mars 2013 13:29

Klädpaket storlek 50/52 Grön kortärmad 2 stjortor en vit en svart en beige tröja en grå tröja med 3/4 ärm ett par rebook träningsbyxor svarta ett par röhnisch träningsbyxor svarta med rosa detaljer ett par vita leggings   200 eller ...

Av Mia - 26 februari 2013 07:22

Såååå underbart skönt med sovmorgon. Fick sova ända till 6.40. Barnet var lite seg upp men jag längtar efter en underbar dag. Ska strax gå ut och morgonfodra hästarna. Sedan blir det lite stallpyssel. När Sofia kommer tillbaka från stan ska vi u...

Av Mia - 25 februari 2013 16:10

Ja då sitter man här i trappen igen. Tror att jag ska vadera detta trappsteg så det blir extra skönt att sitta på. Tur att det är kanon utsikt här ifrån iallafall. Sitter och tittar ut över stallet och väntar på att få se när Elise och Sweet ska...

Av Mia - 24 februari 2013 17:50

Har som sagt jobbat hela helgen. Men den har vart riktigt bra iallafall. Har kanon arbetskamrater som förgyller dagarna. Sedan har jag vart i stallet och myst med damerna. Igår var första gången Fresa markerat att hon blev trött och inte orkade...

Av Mia - 22 februari 2013 19:31

Idag har det vart verkliga toppar och dalar med bredbandet. Hade toppen motagning i soffan tidigare i kväll. Så jag lyckades se på film såååå nice. Nu ville de inte vara med alls så ny sitter jag i trappen och ser ut över gården. Hästarna är nattad...

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards